29 Ekim 2015 Perşembe

HARAJUKU


Her yazima uzunca bir aradan sonra yaziyorum diye baslamisim ama bu gercekten cok uzun zaman sonra oldu :)
Maalesef yogunluktan yazamasam da elimden geldigince gezilecek yerleri paylasmaya devam edecegim.

Japonyada her guzel tatli seye KAWAII denir" Hos, guzel,sevimli " anlamlarina gelen bir kelime..
Uzun sure sonraki yazimda da sevimli bir yer anlatmak istedim.Tokyonun en sevimli yerine goturucegim sizleri... 

Japonyaya gelip  gorulmeden gidilmemesi gereken bir yerdeyiz bugun.HARAJUKU'dayiz.

Aslinda birazdan fotograflarimi gorunce ay neden buraya geleyimki ne var yani diyenleriniz olabilir ama bazi semtlerde degisik bir hava vardir ya buyulu hani ,illaki gelinip gorulup yasanmasi gerekir..Iste harajuku boyle bir yer bence.
Japonyaya geldiginizi anlayacaginiz ilk semt :) Baska ulkelerde yok mudur burasi gibi bir yer acaba ??Heralde vardir ama japonlarin teenage kulturunun yasatildigi bir yer.Yani, anime karakteri gibi giyinen gencler , pembe-mavi-yesil sacli kizlar, 1980li yillardan kalma prenses kiyafetleriyle dolasanlar ,gotik tarzli  metalci gruplar,   lady gaga  tarzlilar vs vs tum degisik gruplari-kisileri  gorme firsatinizin oldugu bir yere hosgeldiniz.Tabi hangi tiple karsilasma firsatini yakalarsiniz  bilemiyorum :) Haa buarada soylemeden gecmeyeyim cok ama cooook kalabalik bir cadde. Haftasonu  yurumek  cok  zor oluyor.
Buraya Yamonete hattiyla geliniyor.Shinjuku ve Shibuya semtleri arasinda bir yer.Istasyon cikisi 3'e ayriliyor. *Yoyogi park*Omotesando  ve *Takeshita-Dori  caddesi  olarak.Benim bugun fotografladigim yer Takeshita Dori caddesi.O yuzden Takeshita Dori street cikisindan cikiyoruz.

(Yoyogi park ve Omotesando'yu sonra fotograflayip sizlerle paylasacagim.)

Takeshita dori caddesi;Sadece bir cadde :)  Japonyaya gelip 100 yenci (Daiso)'den alisveris  yapilmadan donulmez demistim daha once.Iste bu cadde kocaman bir daiso ile basliyor.Kiddy land,degisik kiyafetlerin satildigi magazalar,parfumculer, restorantlar(donercide var) ,hediyelik esyacilar,uzerinde japonca yazan T-hirt satilan yerler vs vs olan upuzun bir yol.Bu arada yolun sonunda  bizim Turk elciligimiz bulunmakta :)
Acikcasi bu cadde daha cok Harajuku kizlarini yada Harajuku ruhunu yasamak icin gelinmesi gerekilen bir yer. Pek yazilcak bir sey yok ama ben bloguma yazmadan gecemedim.Sayfami azcik neselendirmem gerektigini dusundum :) Siz de japonyaya gelip buralari gormeden gitmeyin derim .


Haydi gelsin fotolarda demek istedigimi daha guzel aktarabileyim.




                                                          Harajuku Istasyonu (Takeshita Dori cikisi)






                                Istasyonun hemen karsisi Takeshita Dori caddesi






                                   Meshur Daiso'muz :)  Tokyodaki en buyuk Daisodan biri 






                                    Simdi cadde ustundeki magazalara bakalim ↧














                                            Veeeee gelelim Harajuku Ruhuna :)









Veeee Harajuku biterrr...
Sizlere Harajuku gencleri gibi hicbir seyi takmadan gecireceginiz cok mutlu cok ozgur ruhlu guzel gunler diliyorum.

Yakin zamanda baska bir yerde gorusmek dilegiyle


2 yorum:

  1. Ben çok seviyorum harajukuyu ya :D Hele yukatalarda çok güzel ^^ Bu yazını çok sevdim senpaiiii eline emeğine sağlık ^_^

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim kouhai'yim :) Acikcasi pek bir sey anlatamadim,ziyaret edilmesi gerek o yuzden sevdigine cok cok sevindim :)

    YanıtlaSil